مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم زنجان به همنوعان در غزه 

«هاشمی» گفت: مردم خیر و نوعدوست این استان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم و جنگ زده غزه کمک نقدی کردند.
کد خبر: ۶۶۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ - 18April 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌اله هاشمی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشورهای منطقه در این  زمینه برگزار کرده است.

وی گفت: در این جلسات، بر ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به ‌منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافقاتی شده و پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق نیز در دست اقدام است.

هاشمی ادامه داد: در همین راستا نیز در سطح استان زنجان در مراسم روز قدس و عید سعید فطر مردم نوعدوست استان زنجان در 10 صندوق در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و 700 میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

وی یادآوری کرد: هموطنان نوعدوست و علاقمند به کمک برای مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره ‌گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به مردم مظلوم غزه به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این صندوق های کمک نیز در سطح شعب و مرکز استان فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار